SIGDAL (utplassering)


Dette var uke 11 som var planlagt for utplassering i en uke. Butikken som jeg fikk var Sigdal (kjøkken, bad og garderobe).   



DATO

DAG

SIGDAL (UTPLASSERING)

13.03.17

Mandag (08:00- 10:00)

Vært på butikken og fikk vite at alle tre designere er i ut lande til onsdag. Og ingen andre fikk beskjed om noen kommer for utplassering. Da fikk jeg lov av en ansatte å ta noen bilder og se noen brosjerer.  


14.03.17

Tirsdag (fri)

Pga. ingen til stede og ingen oppgave ble ikke noe på tirsdag.

15.03.17

Onsdag (09:00-13:00)


På onsdag var de tilbake til stede. Jeg møte opp kl. 09:00 og forklarte til dem. Fikk beskjed at pga de var i utlandet for to dager har dem mye å gjøre nå. Dem anbefalte at jeg kan kommer i morgen, også kom dem på at jeg kan jobbe med bygg maker for en dag og fylle på værer eller se hvordan dem jobber.

Jeg anbefalte å rydde, montere og lagde to utstilling med hagemøbler, kom med forslag for dekor på bordet.  


16.03.17

Torsdag (09:15-14:30)


På torsdag møtet jeg til stede igjen. Dagens oppgave var å fylle på to paller av kjøkken skap fronter i hyller. Deretter fylt jeg tre paller av værer fra lagre i butikken. Etter det så hadde de ikke noe mer værer som kunne fylles i butikken, så var jeg ferdig for dagen.


17.03.17

Fredag
(10:00-15:30)


Fredag var den siste dagen på utplasseringen. Jeg fikk beskjed at jente som var oppgave leder for meg helle uka skal på oppmåling kl. 13:00. Da jeg bare venta til kl.13:00 og i mellom tida så jeg på hvordan den snakker med kunder og gikk rundt i butikken, hjelpa med bygg maker. Deretter vist hun meg noen av oppdragene hun jobba med i det siste.
På slutten av dagen på snakka jeg med de to designere på butikken og daglig leder, og ble ferdig med utplasseringen.


...o...O...o...O...o...O...o...

 INSPIRASJON BILDER FRA SIGDAL
kjøkken (med & uten spiseplass) og bad








BENKE PLATER FOR KJØKKEN





Håndtak (SIGDAL)
                                                                                                                                                                  

Gulv, Vegg & Tapeter 


 


...o...O...o...O...o...O...o...

Kommentarer

Populære innlegg